Sista föreställningen och Valborg

Hahaha det här med bloggandet började ju bra! Anyhow, var och kollade på mina teatervänners sista föreställning i fredags och jag är så stolt över dem! Direkt efter sprang vi alla och åt glass vid Vängåvan! Många kramar och tårar senare drog vi vidare till Moas där det blev middag, kortspel och party! Kul att Jürgen också följde med! Haha och juste! Vi har nio pers i hennes soffa, tror ni inte att den gick sönder? Haha payback's a bitch! Åh, jag kommer att sakna dem alla!

Valborg spenderades i Granlo på Piratpiknicken! Träffade nytt folk, fick gratis kaffe latte och hade det allmänt riktigt roligt! Det var behövligt och görs gärna om :)


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Så härliga bilder :D

P.S Skulle betyda SUPERMYCKET om du ville rösta på mig! Man kan göra det varje dag fram till 30 oktober. Varje klick betyder!! :D
http://adaras.se/2012/october/hjalp-mig-vinna.html#comment

2012-10-29 @ 20:13:46
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0