Because of you

Denna vecka har varit rätt bra ändå.. Visst, har haft fullt upp typ hela tiden och jag har inte hunnit eller orkat skrivit någonting här i min lilla bloggis, men det har varit bra ändå. Tillexempel så har teatern dragit igång igen! Woho! Kommer att vara vara varje tisdag kl 18.30-21.00. Tror att det kommer att bli roligt och att jag kommer att utvecklas mer! Men jag kommer att sakna Ronja (vår förra ledare som vi haft i.. 4 år?) eftersom hon inte kommer att vara med i år.. men vi ses nog nått iallafall :)

Mer då.. hm. Var ute och åt pizza på lunchen med Ewe och Rebecca. Det var gott. Var på en Taube konsert med Sanna Nielsen. Det var kul. Hade problem med datorerna på Kreativt Skrivande-kursen så att jag var tvungen att byta dator tre gånger innan jag ens kunde logga in och kunde inte sedan spara det jag skrivit under lektionen. Det var inte kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0