You don't know what you've got till it's gone

Sitter och lyssnar på några låtar av en av mina absoluta favoritflicka Chantelle Paige! Hon vet verkligen hur man får en på bättre humör, alltid när jag är nere så finns hon där och plötsligt så känns det jobbiga inte alls lika farligt längre. Hennes musik är glatt och enkelt, visst låtarna handlar mest om pojkar och att dansa på olika klubbar men ibland så behöver man bara få lyssna på sånt och inte tänka så mycket.

Men det som jag gillar mest är nog det att hon verkligen jobbar hårt för sig och inte får allt serverat, trots att hon föddes med en guldsked i munnen. 
Och jag gillar hennes motto: "Live your dream, don't dream it. Only you can make it happend."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0