Livet är emot mig, på riktigt!

Oh, livet har verkligen någonting emot mig.. Seriöst jag skojar inte! Det händer alltid dåliga saker för mig, små saker, stora saker.. och liksom.. vad har jag gjort för att förtjäna allt detta? Så hemsk är jag väl inte? Vissa kan ju skratta åt att allt händer just dem, men jag ser verkligen inte det roliga i det.

Just nu så har jag efter lååång förvarning blivit sjuk, kan bero på att jag var med på idrotten i måndags och ansträngde mig, precis det läkaren sa att jag inte skulle göra då vi checkade halsmandlarna. Så nu har jag ont i halsen och mår illa. Underbart inte sant?
Och så har jag stora problem med min dator! Mitt Sims 3 spel funkar inte.. kan spela i ca 3 minuter innan den låser sig.. underbart, så jäkla underbart!! Vi får se hur vi ska fixa det... om det nu går att fixa.


Seriöst, varför just jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0