Dagen D

Idag så var det dagen D! Jag, Jenny och en massa andra tjejer från Skvadern och Mimer fick vara modeller på Norraberget där vi visade upp bröllopsklänningar från olika årtal, tex 20-, 40- & 60-talet. Min var från 90-talet och jag tyckte den var enkel och jättesöt!

Ja som sagt så var hela tillställningen inte precis som jag hade förväntat mig men det var iallafall värt det, det var värt allt bara att få se Jenny i sin röda klänning från 2000-talet! Hahaha! xD

Jag har inte så mycket bilder just nu för att jag hade ingen kamera med mig men jag ska se ifall Stina kan skicka några som hon tog med sin senare ;)



Även att det tog 5 miljoner år att fixa håret x)

Kommentarer
Postat av: MoaW

aw söt du är<3

2010-06-02 @ 08:58:03
Postat av: Dijana

GULLUNE!:D<3

2010-06-03 @ 13:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0