Sommarbesök

Gud vilket fint väder det har varit idag! Inte kunde jag sitta inne vid datorn och skriva en massa svenskauppgifter när solen sken in genom fönstret! Så jag tog ut historiaboken och läste lite medan pappa började grilla. Lidia och Kirill var på besök föresten och de hade med sig Raya (katt som de köpt av oss) som smet genom olika hål i kattgården hela tiden. Hehe, busig kisse ;)

Nä men nu när det börjar bli kväll så får jag ta mig i kragen och plugga lite mer vid datorn.. går inge bra men jag måste försöka.. Har bestämt att jag ska få spela Sims då jag är klar, bra morot! ;)


Haha! Känns ju nästan som om det var igår som jag och Jenny var på Tokio Hotel-konserten i Sthlm och det fortfarande låg en massa snö på marken! Lite annat med 21°C i skuggan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0