20 maj

Woho! I'm back in action baby ;)

Idag  så har det varit fullgång! Började dagen med ännu ett kursprov i tyska, gick ganska okej. Sedan så hade vi hål på historian så jag och Therese spelade en massa kort! Jag lärde henne Neger och President medan hon lärde mig Vänd Tia och Idioten. Skoj! Sedan så hade jag gitarrlektion där vi fortfarande håller på att spela Goddamn med Jay Brannan, fick inte till den förut men nu så tror jag att det kommer att gå bra. Ska även börja på Tokio Hotels World Behinde My Wall som jag även tror att jag ska kunna sjunga till :) Sedan så hade vi Körsång UTE! Det var skoj, det var även lite betygssnack och det går väl ok för mig, satsar mer nästa år! Fast de sa att min röst lät jättefint då jag väl sjung ut vilket kändes jätteroligt! Sen var det engelska och gissa vem som kommer att få MVG i slutbetyg? JAG! Yeeaah!


Kommentarer
Postat av: MoaW

Awesome! :D

Grattis till MVG:t Anna!! <3

går bättre för dig än för mig verkar de som xD

2010-05-20 @ 22:26:06
Postat av: Anna

sv; Haha tack! ^^ nja det vet jag inte.. det här är nog det enda MVG jag får i år :S

2010-05-20 @ 22:36:47
URL: http://annawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0