Uppiggande umgänge

Tänk bara vad lite teater kan göra! Jag var på där i torsdags för första gången på ett tag, vilket lyste upp min förtillfället mörka tillvaro! Har ju haft det ganska tungt ett tag men teatern piggade faktiskt upp mig! Kan knappt fatta att premiären är om bara nån vecka (lördag 17 april, kom och kolla!), vad fort det går!

Tänker tillbaka lite på förra årets pjäs Mitt livs historia, där jag fick spela en blind flicka vars hus sprängts i luften. Helt jäkla underbart var det.. och jag är så stolt att jag klarade av att vara med på alla föreställningar trots alla förutsättningar. Vad kan jag säga? Har toppen folk omkring mig så det är inte så svårt att vilja kämpa! ;) ♥

Har snott bilderna från Noras Facebook, hope it's ok ;)



Har jag inte alldeles för underbara Hello Kitty-pjyamasbyxor på mig? ;)

Kommentarer
Postat av: madde

Hej!

Jag och Denise har startat upp en kul musikblogg som senare kommer utvecklas och bli bättre så fort vi kommit igång ordentligt. Kika gärna in 

2010-03-27 @ 11:27:16
URL: http://nonstopmusik.blogg.se/
Postat av: moa

hihi Ja vad kul de va!

Anna, vad skulle jag ta mig till utan dig??

utan dg hade jag nog aldrig börjat med teatern!

toppen att du är tbx <3<3

2010-03-28 @ 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0