Piece of Cake ♥

Jag börjar bli väldigt pepp inför konserten på torsdag.. fast jag tror inte att jag riktigt har fattat det än, att det är mina favoritpojkar som jag ska få se, som jag äntligen ska få se! Jag har väntat i typ 4 år på det här.. Sist när de var här så blev det ju inställt pga Bills halsoperation vilket förkrossade mig lite grann.. Men nu är jag glad för ingenting ska stoppa mig nu! Inte änns att jag inte fick ledigt från skolan! Ha! In your face!

Nu ikväll så var det dags för teater! Och gissa vad jag fick av Moa i väldigt-försenad-födelsedagspresent! Världens godaste hemmagjorda kakor! Skit goda verkligen och de tog slut snabbt kan jag lova ;)


Tack Moa ♥

Kommentarer
Postat av: moa

hihihi ^^ Varsegod<3

2010-03-21 @ 08:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0