Min mobil är kidnappad!

Någon har snott min mobil! Jag hade den innan lunchen och råkade lägga ifrån mig den och gick sedan och åt. Efter ett liitet tag så märkte jag att den inte var med mig så jag gick tillbaka för att leta efter den. Den fanns inte där så vi rev ut hela mitt skåp och kollade i klassrummet som vi var i senast. Ingenstans! Så vi testade att ringa den (när jag säger vi så menar jag Therese och jag) men den var avslagen, och jag stänger aldrig av min telefon!

Så snälla, ifall ni ser eller hör någonting så hör av er! Till mig, reseptionen på Hedbergska eller polisen.

Sony Ericsson W660i. Snälla hjälp det skulle betyda så mycket! Och jag ska aldrig mer gnälla om den sugigakameran ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0