Edward Scissorhands

Var hemma och var sjuk idag.. inge kul. Men då fick jag iallafall tillfälle att se Edward Scissorhands! Det är ju nästan pinsamt att jag inte har sett den tidigare.. Den var absolut inte vad jag hade förväntat mig! Trodde typ att den skulle vara lite mörk och läskig men nejdå! Det var en liten pastelfärgad stad med dumma hemmafruar! Fast i och för sig, det kanske gjorde allting lite värre. Man kunde inget annat än att visa sympati för Edward (Johnny Depp för er som inte visste), för liksom föreställ er själva att ha enorma saxar till händer!



Hittade en gamal bild från då jag var ute med några från teatern på familjens dator. Vad det i 8:an?

Kommentarer
Postat av: Moa

ja anna hur har du missat edward !!?

det är ju nästan illa när jag har sett filmer före dig nu måst du skärpa dig :O så här kan det ju inte vara!!!

men den är himla söt <3<3

Krya på dig gumman :) <3 miss u! <3<3<3<3

2010-03-25 @ 07:56:20
Postat av: Emma

Jaa, det är så synd om honom, han är ju så snäll och oskyldig!

2010-03-25 @ 11:53:24
URL: http://araifoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0