Den bästa dagen i mitt liv ♥

Så har man kommit hem igen då, eller egentligen så kom vi hem i fredags men jag har varken haft tid eller ork att kolla på datorn. Vi hade det iallafall jättebra nere i Stockholm med konsert och spring på stan!

Konserten var fantastisk, trots att den inte fick världens bästa recentioner men vem bryr sig egentligen? Jag och syrran hade det jätteroligt och det är det som räknas! Bills fem miljoners klädbyten, brinnande piano och eldkastare! Det alldra bästa minnet från konserten var då jag fick en första skymt av Tom och Georg när de gick omkring lite bakom scenen innan konserten började. Allting bara stannade och jag var i ett mindre chock tillstånd, det var verkligen dem!

Annat som också var kul var att vi såg Andreas Carlsson med sin son William nere vid ståplatserna. Jag beundrar honom väldigt mycket så det var verkligen roligt att se honom, synd bara att vi inte fick något bra kort med honom.. Vi såg även Sibel med sin ludna mössa..


I väntan på att konserten ska börja






Efter en dag på stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0