Fredagen

Efter skolan i fredags blev det kortspel och picknick med Therese och Linda innan vi drog till Pipeline där Never Ending December spelade! Har velat se dem ett bra tag och nu har jag äntligen fått se dem igen! Vi mötte även upp Dijana då vi kom till Pipeline och annat trevligt folk och Henrik jobbade lite där, kul att se honom in action xD

Haha! Jag måste bara få berätta! När allt var slut och alla stog utanför för att vänta på buss eller skjuts eller något så kom det en random tjej fram till mig och frågade ifall jag ville följa med henne in igen på toaletten eftersom hon inte ville gå själv. Haha och klart man följde med! Vi gick in i armkrok och låtsades vara bästapolers! Sedan undrade hon ifall jag ville följa med på efterfest i någon park. Hehe, söt tjej ;)

Sammanfattningsvis (långt ord eller är det bara jag som stavat fel) så var det en trevlig kväll! Visst det var endel drama men jag tror att allt har löst sig nu ^^



Mer och bättre bilder kommer dagen då Therese hittat sladden till sin kamera ;)

Adrian hade spelning i Hudik men kom sedan och joinade oss mot slutet, vilket Linda gillade ^^

Haha! Vad söta vi är x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad långt hår Axel har fått!

2010-06-10 @ 00:02:52
URL: http://enhalvbanan.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

alltid trevligt med live mjusik ;)

2010-06-11 @ 22:30:46
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0