Times go by

Jag är inte död, inte riktigt iallafall ;) Nä men jag har verkligen inte haft någon lust att sitta här och blogga, trots att jag kanske har haft saker att skriva om. Ska det bli någon ändring på detta osociala beteénde? Hmm.. vi får väl se..

Nä men vad är det som hänt sen sist då?


Alldeles innan skolan slutade så kom Dogge Doggelito till Hedbergska och bjöd på en liten show! De från Bygg hade frågat ifall han ville komma och det ville han, lite coolt faktiskt ;) Alla esteter dissade honom så det var bara de från bygg som var där, plus jag och Jens som dansade som galningar längst bak i aulan, haha! Sedan så pallade inte Jens vara där längre så jag hoppade några rader ner och hängde med Jo (skönaste engelskaläraren). När allt var slut så fick vi ta kort, få autografer och köpa deras singel och bok. Hehe, Jo berättade en massa om gången hon hörde sina första skott i LA och hur naiv hon hade varit för han som har skägg medan jag snackade med Dogge bla om att jag gick estet, lite om facebook och så fick jag lite pussar på kinden xD


Skolavslutning! Gosh det känns som en evighet sedan.. Började med att vi esteter sjöng på två avslutningar på morgonen och Kevin höll sitt fina tal, jag kan erkänna att jag fällde en liten tår ;D Sedan blev det lunch på BiteLine med lite trevligt folk, tog en miljon år innan jag och Ewe fick våran pizza.. Kl 1 sprang jag ner till torget för att se när Fia tog studenten! Hahahaha! Sedan när de skulle åka iväg på sina lastbilar så såg jag Dag springa efter en lastbil och jag vet inte hur många varv runt stan han sprang! xD


Midsommar spenderades med familjen Engström och Lidia & Kirill! Fint väder, god mat, trevligt umgänge och kuliga lekar! Körde bland annat Dektektiven eller mordgåtan eller vad den nu heter, tändsticksasken, hissen och en lek som jag lärde mig på teaterlägret förra året. Sedan fram emot morgonen såg vi "barn" på film - A Drift om jag inte minns helt fel :)


Drog till Grenforsen med mor&far, Lidia&Kirill och Raya&Pysen (katter) och myste och bara mådde gott. Pappa och Kirill fiskade en massa medan jag, mamma och Lidia gick omkring med Raya&Pysen. Pysen är så sööööt! Han är en ganska stor kisse och man tror ju att han ska vara lite bad-ass men ack så fel man kan ha! Till att börja men så var han rädd för vattnet så han gömde sig i mammas skjorta, han var rädd för myror så när vi stötte på några så hoppade han tre meter och när han ska mjaua så låter det bara "mjiee...", som en liten flicka. Sööööt! ^^ Och Raya var ju som ett litet koffienpiller.. sprang runt runt runt i 5 timmar utan att vila en sekund. Hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0