Vårshowsrep

Idag var det en massamassa rep till vårshowen och jag är så nöjd över mig själv för att jag märker att jag blir bättre och bättre hela tiden! Visst jag är inte bra än, men jag är inte sämst! :D Det var föresten Öppet Hus på Hedbergaska ikväll och då repade vi Around the world och vet ni hur bra det kommer att bli? Jag längtar verkligen tills nästa veckas shower! ^^

Föresten.. Ni som hade tänkt att se Vårshowen bör köpa biljetter nu. 100kr vuxen, 50kr studerande och barn i knä gratis. Biljetterna kan ni köpa utanför aulan i Hedbergska, ingången vid Sibylla ni vet. Premiären är på Onsdag, sedan är det torsdag och fredag. Kom gärna och check us out! ;)


Utsikten från kören alldeles innan Around the world började.

Från Öppet Hus innan alla hade kommit in för att checka in oss!

Kommentarer
Postat av: sannie

tack, följ den vettja :)

2010-01-20 @ 20:53:16
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0