Nya tapeter!

Äntligen har jag fått nya tapeter! Hade tidigare fortfarande mina gamla urblekta barntapeter.. Nästan 17 år och har forttfarande barntapeter, inge bra.. Heh, och mamma och pappa som mobbade min kusin då han fortfarande hade barntapeter när han var 14 år, vi är nog inte mycket bättre. Men jag hade ju en miljon TH-posters på väggarna så jag har inte velat tapetserat om, men nu var det nog på tiden ;)

Jag har inte haft någon blogglust på ett bra tag nu så under tiden vi höll på att tapetsera så skrev jag lite på Facebook istället. Jag tänkte att jag skulle skriva in statusarna här :)

10-01-02
Så har man rivit ut hela rummet och pappa har börjat att spakla lite på väggarna. Nya tapeter, here I come! :D:D

10-01-03
pappa håller på att grejsa en massa med väggarna i mitt rum så jag får sova i vardagsrummet i natt :O

10-01-04
woho! nästan alla vita tapeter är uppe! bara lite kvar tills vi kan sätta upp de svarta! :D

10-01-05
Har just satt upp de första svarta tapeterna och jag vet inte hur många gånger pappa har skrikt piss! xD



Haha! Min kisse Telia brukar ju alltid vara och sova/leka i mitt rum så när vi höll på och riva ur mitt rum blev hon jätte arg! Sedan började hon att tröst äta..

Jag ska bara fixa hyllor, tavlor och nån byrå sedan är allt klart! Tror att det kommer att bli snyggt :)

Här ser vi liiiiite av de grejer som fanns i mitt rum förut. Seriöst alla mina grejer tog upp hela huset då vi rev ur allt.. Hehe, jag erkänner, jag är en samlare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0