GQ Magazine & Alice in Wonderland

Nu ikväll då jag degade framför datorn så hittade jag dessa foton på Bill och Tom Kaulitz från deras plåtning för GQ Magazine. Jag hade hört att de skulle plåtas för dem men jag trodde verkligen inte att de skulle bli så här pass grymma! Helt ofattbart gymma.. Hittade även några backstage bilder och jag längtar verkligen tills man får se resten av bilderna från plåtningen, tills man får se tidningen! Den kommer ut i februari om jag inte minns helt fel :)

Jag gillar den andra bilden mest. Bill passar i den där stylingen och för att den får mig helt in på rätt bana när jag ska berätta att Tokio Hotel är med på soundtracket till Tim Burtons Alice in Wonderland. Låten heter Strange och jag trooooor att det är den låten som Andreas Carlsson varit med och skrivit på. Soundtracket släpps den 2 februari så det passar ju perfekt med tidningen ;)





Kommentarer
Postat av: Bunny

Dom fick dock inte vara med i filmen.. bara på skivan :S

2010-01-17 @ 01:08:34
URL: http://harajukumademedoit.blogg.se/
Postat av: Dijana

Bilderna vart fräna...yao!! ;)

2010-01-19 @ 19:14:48
URL: http://thepinkhorror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0