Fredags kväll på Pipline

I fredags var det mys med tjejorna på stan och sedan bar det av till Pipeline. Riktigt mysig kväll med grymma band & trevligt sällskap. Fick äntligen se Yellow Rat Bastards (Markus & Axels band), de var riktigt braiga! Chadi och Kevin spelade också (jag sjöng i deras band på Summer Rock 2007) och det var jätteroligt att se dem igen! Chadi är verkligen great på trummor! De spelade Toxic City och jag minns att Chadi försökte lära mig den på trummor, jag tror att jag fortfarande kan lite av den ;)



Hahaha! Max and hes' bandmate Martin x)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: HÄRLIGT!! själv har jag stå och jag åker nu på fre!! :D Men seriöst.. kan vi inte ta varandras mobilnr eller nått? :D Så man kan säga HEJ? :D <3

2010-02-22 @ 12:35:55
URL: http://blacktoast.blogg.se/
Postat av: SANNA

sv: haha ja det får vi fan hoppas.. men jag kanske slår en pling typ! ;) :D <33



mitt: 0739268381

2010-02-22 @ 23:07:28
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0