Alla ♥-Dag

Jag vet inte om jag ska tycka att denna dag är bara en kapitalistisk högtid eller en mysig dag med den käraste. Jag antar att det blir en kapitalistisk högtid eftersom jag inte har någon käraste som kan ge mig presenter! Seriöst, vet ni hur depp jag blev i fredags då jag var på stan med syrran för att jag skulle kolla på present till Moa. Såg flera saker som jag ville ha, särskilt sånna där fina presentlådor, men det känns ju bara patetiskt att ge till sig själv...

Men idag nu efter att jag kom hem från teatern så hade syrran gjort i ordning världens sötaste Alla Hjärtansdag present till mig! Hon hade till och med pysslat ihop ett jättesött kort med pipränsare, glitter och klister. Har jag inte världens bästa storasyster så säg? ♥ :D


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: det kanske behövs :)

2010-02-15 @ 06:44:26
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: SANNA

sv: jo jag vet!! Men ett par FINA vackra underbara bilder på alla i TH några stora på bara TH och de skulle nog bli jättefint!! Haha, ja såklart det kommer att kännas ensamt! Varför tror du jag skjuter upp på det så mkt!? ;)



MEN DUUU!! HÄRLIGT ATT DU OCKSÅ SKA TILL STHLM!! :D

VI MÅSTE SÄGA GODDAGENS! :D

2010-02-17 @ 16:52:19
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0