6 februari

Hade tänkt att plugga en massa idag men inte blev det något av det inte.. Efter att jag hjälpt Jenny ut ur huset (hon skulle åka slalom med Lidia) så tänkte jag att jag kunde spela lite Sims innan jag började med pluggandet.. jag satt vid det där jäkla beroendeframkallande spelet hela dagen.. Lyckat Anna, verkligen lyckat. Eller jag gjorde några små pauser, då jag popade popcorn till lunch och då jag var ute och gick i det fina vädret! Det var sol och bara -1°! Riktigt sommarväder! :D

Senare nu mot kvällen var det mysmiddag och Melodifestivalen på schemat. Melodifestivalen suger sten hårt :)



Sheat vad mycket snö det är! Tänk om allting skulle smälta på två sekunder.. Snacka om tsunami!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0