Längtan och förakt

Sitter här i mitt rum och längtar medan jag föraktar morgondagen. Imorgon är det nämnligen den sista föreställningen med teatern!

Jag längtar dels för att det har varit ganska stressigt och det skulle vara skönt att få lite ledighet, dels för att jag verkligen älskar att spela teater, kan knappt vänta tills jag får stå på scenen igen! Har funderat ett braaa tag och nästan till 100% bestämt mig för att det här är någonting som jag vill hålla på med heltid i framtiden!
 
Föraktar morgondagen för att jag inte vill att det ska ta slut.. inte bara att stå på scenen och spela teater utan att man inte kommer att se alla varje vecka!


Haha! De hade glömt att köpa kräm så igår var detta det som Nora fick äta under pjäsen. Fråga mig inte vad det är x'D


Porriga Moa och Karin på väg från en lyckad föreställning.

Kommentarer
Postat av: Moa

hrm.. ja...

2010-04-29 @ 08:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0