10 april

Igår efter ljusrepet på Svea tog jag och ringde till Stina och sa att vi skulle ut och gå! Det var härligt att se henne igen, har inte sett henne på jättelänge vilket är ganska ironiskt eftersom hon bor 300 meter ifrån mig ;)

Vi gick på vår gamla byväg, genom skolgården, ner på kyrkogården och sedan ner mot stranden. Fast den sista biten till stranden var inte plogad än så vi fick helt enkelt gå tillbaka.. Men på vägen hem fick vi syn på en massa fiskar som låg på isen (på en liten sjö innan man kommer till stranden där man kan fiska typ) så vi sprang dit för att kolla läget. Klättrade över ett dike och fick ett halvt kilo snö i Conversen, nice! Vi fick syn på en massa Jägermeister, ölburkar, nysläckt brasa och fiskar i nypimplade hål i isen, några verkade ha haft en skön fisketur. Men riktigt onödigt att bara fiska upp så mycket fisk och sedan bara låta dem ligga, det var ju stora fiskar också! Fel att slänga tillbaka dem eller äta upp dem liksom?

Annars fin dag! :D




Sina i sin vardagsoutfit ;)

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: haha meeen.... jag har ju inga skor på mig!! :O hur går vi då? :D:D <3 ahah nej men.. jag är GAAAH, jag ska på se killarna iiiigen!!

2010-04-11 @ 20:55:12
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0