Nattens mörka timmar PREMIÄR

Igår så var ju den hemskt efterlängtade premiären på vår teater Nattens mörka timmar! Det var jätteroligt och jag tror att vi gjorde riktigt bra ifrån oss, men vi kan nog bättre! Så ni som inte såg premiären kan ju kika in någon av de här datumena:

Söndag 18 april kl. 19.30
Onsdag 21 april kl. 21.00
Fredag 23 april kl. 18.00
Söndag 25 april kl. 19.30

Vi håller till på Sveateatern på Esplanaden (vid Blåkiosken) och det kostar 40 kr studerande, 60kr vuxen. Kom igen nu, klart du vill se en massa flickor som ser ut som Sailor Moon! ;)


Frida (som spelar min polers i teatern) och jag efter en lyckad premiär :)

Nora och jag i våran enorma loge utan speglar! Asså jag har inte lärt mig hur min mobilkamera funkar än x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0