Birsta all day long

Today 9april så var jag och pappa inne på Birsta hela dagen! Det var egentligen bara meningen att jag skulle klippa mig (ÄNTLIGEN! Har haft jätteslitet hår ett bra tag nu, fast det tyckte inte frissan om man tänkte på hur längesedan det var jag klippte mig sist. Klippte en hel centimeter! Oj.. det blev en lång parantes..) och köpa tights för att alla mina hundratjugo par var sönder, men det slutade med att vi sprang igenom hela Birsta på jakt efter smink, kläder till mig och kläder till pappa! Om jag får säga det själv så var det en ganska mysig dag :)


Nyklippt, ögonbrynspenna, consiler, jeanswannabeskjorta och två par tights rikare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0