300 saker du absolut vill veta om mig innerst inne

1. vad heter du? (ditt riktiga namn)
Anna Magareta Widmark.

2. vad kallas du? 
Anna, Gnu, Nashi.

3. vad vill du bli kallad?
Det jag kallas nu är bra.

4. födelsedatum? 
19 januari.

5. stjärntecken?
Stenbock.

6. lunar? 
Joo, fast jag kan inte minnas sist jag var inloggad.

7. msn?
Självklart! Men tror att jag ska byta snart.

8. helgon?
Nepp.

9. vart bor du?
Sundsvall, norrlands huvudstad.

10. vad har du för mobil?
Sony Ericsson-nånting, den är röd.

11. har du en egen dator?
Japp.

12. vem är din/dina bästisar? 
Syster, Stina och kissemissen min. 

13. har du något husdjur? 
En massa katter, några fiskar och en storasyster :) Typ samma sak.

14. vad ska du göra i sommar?
Sommarn är slut ffs!.

15. favoritfärg?
Svart, rosa och skogsgrön.

16. turnummer?
89, 7, 23.

17. vad älskar du mest? 
Min kisse, musik, familjen & mina pojkar!  

18. intressen?
Musik, teater, sova, folk.

19. favoritband?
Tokio Hotel. Love it or leave it!.

20. favoritlåt med ditt favoritband?
Aah.. alla är ju så bra. Men Humanoid tror jag.

21. namnsdag?
Nån gång i november tror jag.

22. vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn) 
Venne, kom med förslag? 

23. vad heter du på din msn just nu? 
[ Nashi Mizu ] (@`_´)==@ ( x_x) /..:CellarDoor:..\ --- HUMANOIDS .

24. hur många online?
15.

25. vem är 15:nde online? 
Marina Eliasson aka Yuki Kirai <3.

26. vem har du blockat 
Ett par stycken..  

27. hur många olika grupper har du? 
Tio .  

28. har du några olästa mejl på hotmail?
Ett.

29. har du några nya kommentarer på bdb?
Tror inte det.

30. isf hur många?
-

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut? 
Lite rockig, nice smile, fina ögon & hår.

32. beskriv ditt hår? 
Långt, tjockt, brunt.  

33. har du några piercingar/tatueringar?
Öronen bara. 

34. vart skulle du bo om du fick välja?
I en större stad, där det är nära till allt.

35. bor du i lägenhet eller villa?
Villa.

36. vilken färg är snyggast på kläder?
Beror på, men jag har mest på mig svart.

37. vad har du på dig?
Svart gina-linne & mysbyxor.

38. har du något i håret just nu?
Fett?

39. vad har du gjort idag? 
Ätit cheesecake och hjälpt mamma bada Pysen. 

40. vad ska du göra imorron?
Plugga & se när pappa säljer fyllebilen.

41. hur mår du just nu?
Jodå det funkar.

42. hur brukar du annars må?
hjafa 28 jnsafablfaifj a.

43. är du sjuk?
Nope.

44. har du ont nånstans?
Ryggen, sitter inte precis bra i sängen.

45. har du gått till tandläkaren detta året?
Nepp, men jag vill dit snart och tjata om att få tandställning.

46. vad heter din pappa?
Urban.

47. har du några syskon?
Jajjemän!

48. vilket är ditt favoritdjur?
Kissemissar :)

49. äter du ofta godis?
Bara lördagsgodis ;) 

50. vilket är ditt favoritgodis? 
Choklad och Ferarribilar. Goott!  

51. vad är det finaste som finns?
Kärlek och vänskap.

52. vilken är din favoritdryck?
Sundsvalls vatten, MmmMMmmmM!.

53. vilket är ditt favorit tv-program?
Tyra Banks' Show.

54. vilken är din favorit vecko dag?
Onsdag, Fredag, Lördag.

55. vem är din förebild?
Förebild vet jag inte, men jag beundrar Tyra.

56. vad är bäst med dig? 
Min förståelse. 

57. har du några komplex?
Är det inte lättare att säga vad som inte är det?.

58. hatar du någon just nu? 
Lägger inte energi på sånt onödigt. 

59. saknar du någon just nu?
Ja.

60. har du kysst en apa?
Definera apa, tack.

61. vilket husdjur skulle du vilja ha?
En Kaulitz, tack.

62. är du allergisk mot något? 
Jodå, pollen, morötter, äpplen. 

63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Vet inte.

64. hur många bilder har du lagt ut?
900 kanske.

65. vad har du valt för bild här ovan?
Ingen, duh.

66. vilket band är det dåligaste som finns?
Ingen, alla är bra på sitt sätt.

67. är du kär? 
Nja.

68. isåfall i vem? 
-  

69. vad är din civilstatus?
Singel.

70. vad har du för sexuell läggning?
Lite av varje kanske.

71. är du homofob?
Men ne, det är töntigt.

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Ja.

73. isåfall vilken/vilka?
Mångaaa.

74. vilket är det fulaste tjejnamnet?
Vet inte.

75. vilket är det fulaste killnamnet?
Vet inte, finns flera.

76. har du varit hos frisören det här året?
Japp. Ska dit snart nu igen.

77. använder du nagellack?
Ibland när det faller mig in.

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Persienner och gardiner.

79. har du eget rum?
Ja.

80. har du en dubbelsäng? 
Nope.

81. har du en egen platt tv?
Nope.

82. när flyttade du senast?
Aldrig flyttat, bott på samma ställe i hela mitt liv.

83. vilken stil har du?
Ja säg det.

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
Bill Kaulitz! Sötnöt!.

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Hm. Tyra Banks! Much to love! :D 

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Tom Kaulitz, sorry Bill..

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Ehum,. nej tack.

88. har du hoppat studsmatta det här året?
Nee.

89. vilken är den godaste frukten? 
Kiwi!

90. äter du grönsaker varje dag?
Japp, näst intill iaf.

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
Jag vet inte, jag tar flera (olika) glas vatten per dag men jag vet inte hur mycket jag faktiskt dricker ur dem.

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Lagomt kramgo!.  

93. hur lång är du?
1,82.

94. är du nöjd med dig själv? 
Jodå, har lärt mig att älska mig själv.  

95. vad är du bra på?
Heh, vad är jag inte bra på?.

96. har du en egen hemsida? 
Ne.

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
Ne.

98. hur gammal önskar du att du var?
Forever 3!

99. vad är klockan just nu?
22.07

100. är det jobbigt att svara på frågor?
Lite, men jag har tråkigt.

101. hur ser din dataskärm ut?
Fyrkantig.

102. har du städat idag? 
Nepp, man ser snart inte mitt golv längre.

103. har du varit ute idag?
Nej.

104. vem ringde du senast? 
Stina.  

105. vad var du senast arg på?
Mig själv.

106. vad har du för status på msn just nu?
Online.

107. vad har du ätit idag? 
Cheesecake och tacos! Party Party! 

108. önskar du att du var tjockare? 
Hell no.

109. hur många hus har du bott i? 
Läs åvan.  

110. är du medlem på last.fm? 
Nepp.

111. lyssnar du på webradio?
Nää inte nu längre när man har Spotify.

112. bäddar du sängen?
Hahahahaha! eeh. va?

113. har du lätt för att somna?
Du skojar väl?

114. snarkar du? 
Inte vad jag vet. 

115. vad har du för startsida?
TokioHotel.com.

116. har du ett sladdlöst tangentbord?
Ja.

117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Ibland.

118. vad lyssnar du på just nu? 
Chasing Cars - Snow Patrol.  

119. vad har du för ögonfärg? 
Brun-gröna.  

120. vill du tatuera dig?
Ja.. kanske. 

121. vad har du för visningsbild på msn? 
Just nu en Chantelle Paige.  

122. vilka sidor/program är du inne på nu?
Facebook, här, spotify och MSN.

123. laddar du olagligt ner musik?
NejNej!

124. har du en egen ipod?
Ne, mp3 & mobil.

125. är du fet?
Beror på vad man jämnför med, jag tycker inte det.

126. vad önskar du dig i julklapp?
The Sims 3.

127. ska du köpa prada mobilen?
Ne.

128. har du sett filmen 'linas kvällsbok'?
Ne.

129. är du emo? 
Men ne.  

130. vad stör du dig på?
Trångsynta personer.

131. vad är emo enligt dig?
En musikstil. 

132. brukar du lyssna på hög musik?
Ibland.

133. vad gör du om dagarna?
Studerar, lol.

134. tycker du om popcorn? 
Oja!

135. vilken är din favoritläsk?
Cola, trocadero eller hallonsoda.

136. vad är din favoriträtt? 
Lasagne.

137. vad tycker du om raggare?
Ingenting speciellt.

138. vad tycker du om punkare?
Inget speciellt.

139. har du skärt dig nån gång?
Nej, jag vet att det inte funkar för mig.

140. är du död?
Ja, men jag är påväg tillbaka.

141. är du osynlig?
Ibland undrar jag.

142. filar du naglarna?
Jao.

143. har du fräknar?
Nepp, men syster har!

144. har du posters på dina väggar?
Hahaha! Hela vägggarna.

145. vem är snyggast i my chemical romance? 
Gerard Way.  

146. vem känner du som har haft mest mobiler? 
Haha! Det måste nog vara Tina.

147. vilket är ditt favoritämne ?
Körsång eller Estetisk orientering tror jag.

148. vilket ämne hatar du?
Gehörs och musiklära. Heh, som du märker så går jag estet.

149. vilket ämne har du bäst betyg i?
Vet inte.

150. vilket ämne har du sämst betyg i? 
Idrott.  

151. favoritstad?
Stockholm.

152. favorit loka? 
Päron.

153. cola eller cola light?
VANLIG!

154. älskar du din dator? 
Jaa!!  

155. är din dator bög?
Nej då, den är hetero & är en pojk!

156. vad är ditt favoritplagg? 
Svarta tights <3 

157. vilka affärer handlar du oftast i? 
Olika.

158. vart handlar du? (stad)
Sundsvall. För jag bor där.

159. favorit tv-serie?
Tyra.

160. tycker du top model är roligt?
Jadå.

161. vilken är din favoritbok?
Harry Potter <3 Nörd som jag är.

162. favoritfilm?
Harry P!

163. vilken är den bästa musikgenren?
Rock. Annars allätare.

164. bada eller sola? 
Sola, från badfantom till badkruka :(  

165. katt eller hund?
Kissemiss.

166. åska eller sol?
Båda.

167. vinter eller sommar?
Varm Höst!

168. knarkar du?
24/7.

169. röker du? 
Nej, fy fan. 

170. super du? 
NoNoNo. För min kusin vet vart jag bor xD 

171. äter du?
Jodå, men jag gillar det inte.

172. snusar du?
Nej fy fan.

173. röker vattenpipa? 
Nix.

174. är MER gott?
ÄLSKA MER

175. tycker du om salt?
Jarå.

176. har du kysst din egna spegelbild?
Joo.

177. vad tänker du när du ser din spegelbild?
"Åh vad söt jag är!"

178. ät en banan! 
Jaa!! Love bananas <3  

179. har du runkat nångång?
Det blir lite svårt..

180. använder du för mycket hårspray? 
Ne.

181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Bara 99 :)

182. favorit säng?
MIN.

183. har du en snåpp?
Inte vad jag vet om. Har du?

184. har du sovit i en säng på ett varuhus?
Haha joo!

185. vill du ha sex just nu? 
Nej, just nu vill jag bara ha godis.  

186. vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Hehehe..

187. favorit meny på donken?
Lilla menyn.

188. donken eller burger king?
Donken.

189. svart eller vitt?
Svart.

190. rosa eller grönt? 
Rosa.  

191. död eller levande? 
Levande.  

192. rädda joppe?
Död eller levande?

193. tittar du på tv just nu?
Nope.

194. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Eh ne.

195. favoirt karaktär i simpsons?
Homer!

196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
HAHA ja lätt!

198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson? 
Han är läskig, så nej. 

199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Dom har splittrats för x antal år sen, men ok!

200. städat eller stökigt? 
Syrran kallar det organiserat kaos.

201. bästa sex platsen? 
Beror väl på..  

202. favorit halstablett?
Äpple! Mums!

203. är du ofta sjuk?
Hahaha! Du skojar väl?

204. gillar du anonyma bevakare?
Jarå.

205. vågar du rapa högt inför andra? 
Vågar gör jag, men jag gör det inte.

206. skriver du mer än 2 utropstecken?
Ibland. Om jag vill utgöra en poäng kanske.

207. vad är klockan nu då?
22.41

208. vad är det för datum? 
5 september.  

209. vad ska du göra sen?
Förhoppningsvis sova.

210. är du inne på msn nu?
Japp.

211. hur många har du blockat på din msn? 
14.

212. är nallar söta? 
Jag är söt.  

213. är jonte söt? 
Inte fan vet jag, men det är han säkert. 

214. vart handlar du helst mat?
Ica.

215. vilken är din favoritglass? 
Ben & Jerry's <3<3<33<3<3<3<3<3<3<3

216. hemmakväll eller fest?
Beror på.

217. privat fest eller festa med folk på stan? 
Jadu..  

218. ditt nordiska favorit land?
Sverige is tha shitt! 

219. älva eller vampyr? 
TWILIGHT!

220. gud eller djävulen?
Gud.

221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Teleport, tidsgrejs & osynlig.

222. hus eller lägenhet, vad väljer du?
Hus.

223. favoritgrönsak?
Hm. Gurka!

224. har du anorexia?
Ne.

225. vem shoppar du helst med; ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?
Kompisar eller mamma :)

226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? 
Ne.  

227. Hur vill du dö? 
Somna in. Kanske.  

228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Nej verkligen inte.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? 
Nedgrävd.

230. är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Oh ja. Eller så inte.

231. hur ofta sitter du vid datorn? 
Inte för ofta.  

232. har du klippt ditt eget hår? 
Bara av misstag.

233. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Joorå.

234. Favoritöl?
Öl är äckligt!

235. vitt eller rött vin? 
Blä.

236. öl eller vin? 
Vin.

237. coca cola eller red bull?
Coca cola.

238. vad ska man blanda vodkan med? 
Cola kanske?  

239. havet eller sjön?
Havet.

240. favorit ö? 
Den utanför fia som jag aldrig minns vad den heter :) 

241. vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? 
Mammsen. 

242. vad klarar du dig inte utan?
Mobilen.

243. behöver du mer kärlek?
Kan man få för mycket?

244. blir du full varje helg?
Inte alls.

245. är du natt eller dag människa?
Natt.

246. är du vampyr? 
Ne, jag är Bella!  

247. har du varit med i något rollspel?
Joo, typ.

248. favorit the sims- spel? 
Alla :)  

249. festa eller festival?
Festa PÅ festival :)

250. ska du på pride?
Inte vad jag vet.

251. vill du det då? 
Inte omöjligt.  

252. är du transa?
Nee.

253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? 
Det kan jag inte säga..

254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? 
Hmp.. Får jag välja båda?  

255. barn eller vuxen?
Blandning.

256. när ska du flytta hemifrån?
När jag känner för det och har råd.

257. eller har du redan gjort det?
Nee.

258. går du i kyrkan varje söndag?
Nejnej.

259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Inte det heller.

260. har du piercat någon?
Nej.

261. är du laglig?
För det mesta.

262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? 
Beror på.  

263. värsta musikstilen? 
Irriterande techno.  

264. rese sätt du föredrar? (båt, bil osv.)
Flyg, bil, tåg. Inte buss! 

265. är britney en bra mamma?
Inte insatt.

266. vem är du mest lik i mumintrollet?
Snorken!

267. vilken skådespelare är hetast?
Daniel Radcliffe <333

268. tvättbräda eller ölmage?
En mysig ölmage med en massa hår!

269. vill du ha barn?
Ja, tvillingar skulle inte vara fel :) 

270. har du sjungit singstar nångång?
Japp.

271. vilken är din favorit då?
Vet inte.

272. favorittparfym?
Christina Augilera.

273. använder du deodorant?
NejNej, stora svettfläckar och stinkande doft är ju det sexigaste som finns!

274. är du beroende av nånting?
Mobilen och vatten.

276. favorit radio kanal?
P3.

277. favorit bil? 
Nya Audi.  

278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
Vem är det?

279. favorit författare?
JK Rowling. 

280. vad vill du bli när du blir stor?
Skådespelerska/singer-songwritter/författare.

281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Vad saru?

282. senaste biofilm du såg?
BAKSMÄLLAN!! 

283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
HAHA ne.

284. är du rik eller fattig? 
Lagom.

285. vad tycker du om beckham familjen? 
En fin liten Svensson-familj.  

286. favoritsport?
Vollyboll.

287. silver tåget eller kustpilen? 
Ta det igen? 

288. har du sett filmen Spökhistorier? 
Ne.

289. var den bra då? 
Joodå! Den bästa! Särskilt i slutet då han blev uppäten av myggan. 

290. vilken historia är läskigast? 
När tjejen blev överkörd av en BobbyCar. 

291. har du långt hår? 
YesYes.  

292. vill du ha längre/kortare?
Vill bara få bort lite av det slitna och få det lite mer som en frisyr.

293. schlager nörd eller?
HAHAHHAHA!

294. kunga familj eller president?
Mig.

295. sämsta veckodagen? 
Tisdag.  

296. har du en dålig hår dag idag?
Njää, har haft värre & sämre.

297. tror du på ett liv efter döden?
Nej, inte direkt.

298. är du politiskt intresserad?
Lite bara.. LÄNGE LEVE MILJÖPARTIET! 

299. är du rädd för att dö?
Inte direkt.

300. vad är klockan nu då? :D
23.09

GUD VAD KUL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0