Mobil dränkt i toalett

I torsdags hände det som jag aldrig trodde skulle hända mig.. Jag tappade mobilen i toaletten! Alltså seriöst hur lyckades jag!? Haaha! Jag var på skolan då det hände. Mobilen var i fickan och jag måste ha vridigt mig på nått konstigt sätt och sedan sa det bara plopp! Jag tänkte bara Oh skit... Sedan vände jag mig om och såg min älskade lilla vinröda mobil simma i toaletten på skolan.. Underbart.. Hehe.. Men vi hade mycket att skratta åt den dagen! xD

Efter att jag hade låtit den torkat ett tag slog jag på den och som förväntat var den stendöd! Men sedan efter att man fått flera tips av gulligt folk på facebook så stoppade jag den i ugnen på 50 grader, lät den vara ifred, isär plockad, i nått dygn och wolla! Den funkar! Det är bara högtalaren som inte funkar längre och batteriet tar slut efter en dag, men annars är den precis som ny! Snacka om vilken tur man har! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0