Shop until' your feets bleed

Idag så var det bara stan med mamma och syrran. Jag hittade faktiskt jeans på Affären, liksom.. att hitta jeans som passar mig är lika selsynt som att hitta vatten i öknen, seriöst inga byxor passar mig! Förutom de här då, som jag fick på mig utan att slita, dra och pressa.
 
Hittade även en tajt vinröd tröja på Gina, lång svart väst på Gina, tights på Gina & halsduk utan ändar på Gina. ASSÅ SERIÖST! Jag dissar verkligen Gina men det är där jag hittar det mesta av mina kläder.. det är helt sjukt! Det läskigaste ändå är ju att precis alla små fjortisar som handlar där ser exakt lika dana ut.. pinsamt!



Jag tyckte verkligen om min halsduk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0