WELCOME TO HUMANOID CITY TOUR

09.01 igår var de mina, Tokio Hotel biljetterna! Jag tror inte att någon (som är intresserad av TH iaf) har kunnat missat att de kommer till Sverige i mars. Den 4 i Sthlm Globen & den 5 i Gbg. Helt underbart! Jag fick tag på ett par jätte bra sittplatser i Sthlm. Håller på att gå sönder av förväntan! Blev helt förtvivlad förra gången då de ställde in.. Så nu är jag jätte glad! :D




Tänk att jag ÄNTLIGEN får se mina favorit pojkar! Hoppas bara att det inte kommer några förhinder..


Kommentarer
Postat av: Soffy - Tokio Hotel <3

Haha jag blev oxå alldeles till mig när jag hade mina biljetter XD <3

2009-11-21 @ 21:44:19
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0