Spräng mitt huvud någon?

Usch.. Har varit hemma idag pga migrän. Vaknade i morse och kände att det bultade åvanför ena ögat. Tänkte att jag skulle försöka gå ändå men efter att jag ätit frukost så gick det inte. Sa till mamma att jag hade ont i huvudet och att jag ville vara hemma men hon bara: "Ta en alvedon och gå ändå." Jag liksom bara va!? För det första så funkar inga vanliga värktabletter på mig och för det andra så vet jag ifall jag klarar av att gå på skolan eller inte, är veteran vet ni! Men sedan gav hon efter och jag gick och lade mig igen. 10 minuter senare så smälde det till och jag kunde inte bara ligga där. Smärtan var olidlig! Sprang upp till mamma igen gråtande och bad om en migrän tablett. Sedan sov jag till klockan tre och kände mig yr resten av dagen.

Nu så håller jag på att steka lite pyttipanna till mig, mamma och Jenny. Pappa är nere i huvudstaden i affärer.. heh, har alltid velat säga så!


Är de inte för gulliga? :3

Kommentarer
Postat av: SANNA

hhahah söt bild! ;)

2009-11-24 @ 22:48:44
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0