Queen - The show must go on

Nu ikväll då jag skulle sätta mig och plugga så bestämde sig Jenny för att spela upp Queen-konserten på tvn som hon var med på i Tonhallen.. i våras var det va? Och självklart så hoppade jag upp i fotöljen och tittade. Jag såg det aldrig live eftersom jag hade själv teaterföreställningar som jag var tvungen att vara på, inte för att jag hade något emot att spela :P Det var kul att se konserten iallafall. Det var en jättestor kör från kulturskolan och estet, Nordiska Kammarorkesten, rockband från estet och Magnus Backlund. Riktigt bra och jag önskade nästan att jag själv hade varit med ;)


The Show Must Go On är nog fan en av de bästa låtar som finns! :)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hahaha det var 21 oktober som Killer Queen var här :P jag såg det också!

2009-12-09 @ 13:51:56
URL: http://hultans.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0