Nytt EOS projekt

Nu på skolan så har vi börjat med ett projekt på EOSen (estetisk orientering) där vi ska få med dans, bild och musik i ett framträdande. Vi har blivit uppdelade i olika grupper och alla har fått en av två dikter som framträdandena ska handla om, typ. Jag tycker att det kommer att bli roligt! Vårat framträdande kommer att bli kung.. hoppas jag ;) Jag kommer typ att läsa dikten, vilket känns lite läskigt eftersom den passar in på mig så grymt mycket, vilket i sig kan vara bra för då kan jag ju försöka få med min kändsla då jag läser den :)

(Mitt internet fuckar up..)


Gick till H&M och testade en klänning innan bussen gick. Jag kunde inte ha den x)

Kommentarer
Postat av: SANNA

sv: ja förfan helt rätt!! =)



söt bild där! =) <3

2009-11-25 @ 22:37:34
URL: http://blacktoast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0