Nålstickning

Today vaknade jag.. och gissa vad! Jag var inte jätteskitmega trött! :D Gladtjej_93.. Heh, så att ni vet.

Bland annat pga mina sömnproblem så har jag fått jätte ont i huvudet, haft skit ont i snart tre veckor nu. Kära mor min beställde då en tid till mig hos sjukgymnasten så att jag fick lite akupunktur. Vet ni hur skraj jag var? Jag är generellt rädd för allt som kan göra ont och nålar är nog bland det värsta. Låg där på den där sängliknande grejen som man ligger på och spände mig som en galning, men sedan efter att sjukgymnasten kört in ena nålen i nacken så gick det bra! Det var bara ett litet litet stick, märktes knappt. De tre följande nålarna kändes ingenting, kanske kittlades lite, men den femte.. ojojoj..! Hon satte den mitt på huvudet och gissa hur mycket det sved? Ögonen tårades nästan..

Nu efter behandlingen mår jag hur fint som helst! Vill få mer nålar i mig, det var kul! Ska tillbaka nästa måndag då mamma ska träna lite. Heh, hon får svettas medan jag ligger och myser med nålar ^^ KUNG!


Kommentarer
Postat av: max

vill du ha mer nålar,e du masochist

2009-11-09 @ 18:42:00
Postat av: moa ^^

Hahaha! :D

jag brukar ju säga att nålar äger x)

jag gillar nålar -

men ioch för sig verkar jag gilla allt som är vasst ^^

men ändå, nålar äger! 8D

2009-11-09 @ 20:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0