Håltimme i staden

Senare på dagen fick vi hål från GeMun så vi stack ner till stan! Vet ni hur jäkla kallt det var? Medan vi andra höll på att frysa sönder berättade Max att han tyckte det var varmt.. liksom whoot? Vi började med att kolla lite i skoaffärer, eller jag och Angelica iallafall, killarna damp ner i varsinna fotöljer. Sedan stack vi till Musikbörsen ett tag som alla esteter typ gör. Hehe KUNG! ^^

Nu ikväll hade jag tänkt plugga lite men nej då! Somnade direkt, vilket var skönt. Har föresten börjat att lyssna lite på LaFee. Hon är faktiskt ganska bra, fast man blir lätt depp xD Favorit låtarna just nu är iallafall Sterben Für Dich, Mitternacht, Wo bist du (Mama) och Was ist Das :)



Ni glömmer väl inte att rösta på Angelica till Medelpads lucia? Smsa lucia 7 till 72060. Det skulle betyda jätte mycket! :)

Adrian och Viktor på Musikbörsen. (Sorry Max men jag fick inget bra kort på dig :s)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2 saker det va varmt och det går int att få en bra bild på mig

2009-11-11 @ 22:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0