Fönstershopping

Och hörrni! På våran tvåtimmars lunch idag stack jag, Bella, Max och Adam till stan för att fönstershoppa! Jag hade hittat en skitcool cardigan på BikBok för några dagar sedan som jag bara var tvungen att kolla lite på, men bara för att det är jag så hade de inte fått in den... De hade två stycken av den i Umeå men liksom.. ofta jag åker till Umeå för en tröja? Så det känns surt. Hoppas nu bara på att man ska kunna beställa den eller att den finns kvar då pappa åker ner till Stockholm om någon vecka.

Jag hade även kollat in några skitcoola skor på DinSko som jag verkligen ville pröva för att se ifall det ens var någon idé att drömma vidare om dem. Och bara för att det är jag så hittade vi dem inte.. Letade igenom hela butiken men inga skor.. Sedan var Bellabella söt och frågade i kassan efter dem och vips så tog hon fram dem! Jag drog på mig dem, eller tjao.. drog på mig den högra och fick ta hjälp av de andra tre för att slita på mig den vänstra. Olika stora fötter kanske? Med stapplande steg gick jag igenom affären för att testgå dem och vet ni hur jäkla sköna de var?! Och snygga! När till och med killarna sa att de var snygga så var de nog snygga, heh. Jag ville aldrig ta av mig dem.. De andra tyckte nog att jag var skitjobbig, men det bjuder jag på ;) 
Ska köpa dem imorgon, happi mi! :D



Heh, som ni vet så är jag ju ganska lång.. och plus de här så blir jag en aning över 1.90cm x)

Kommentarer
Postat av: MOa

Står fast vid att jag ska gömma mig fr dig när du har de där skorna x)

Du blir ju för fan 4 dm längre än mig!!

2009-11-16 @ 23:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0