Mtv world stage

Idag så har man varit för seg för att hittat på någonting. Skulle ha pluggat en del men det skjuter vi lite på, hinner kanske lite innan jag går och lägger mig.

Igår kväll efter Idol kollade jag och Jenny föresten på Mtv World Stage med Linkin Park! Gud vad bra de är! Fick lite små flashbacks då jag såg dem i Globen 2007. Satt typ långt bort så de var bara som små myror på scenen men fan vad underbart det var! 30 Seconds To Mars var förband föresten, fick autograf av dem efteråt också, helt jäkla underbart! Ska ju tillbaka till Globen nu i mars, Tokio Hotel den här gången & vi kommer att ha mycket bättre platser!

Igår dansade jag även som Birtney Spears i videon Baby one more time och tittade på PowerPuff Pinglorna! :D


Fan vilken tråkig publik! :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0