Blivande konstnär?

Vet ni en sak? Att idag så hade vi matte för första gången på ungefär tre veckor eftersom vår lärare troligen haft svinis. Mellan några tal så vände jag mig om mot Adrian och Adam som satt bakom mig och ritade av Adrian. Om jag ska vara ärlig så blev jag ganska nöjd! Borde kanske bli konstnär, eller inte.. xD

Har hållt på att rita liknande saker förut fast då har det inte föreställt någon speciell, bara varit olika mallar liksom. Det är roligt för att det blir lätt fint och det är faktiskt inte så svårt. Har ritat en del i matte boken och på några lösblad på bilden. Det roligaste är nog att innan jag började på gymnasiet så tyckte jag inte alls om att rita, eller jag kände jämt att jag inte hade tålamodet, men det har jag nu! Yeay me! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0