Mini-PC eller Laptop?

Som avslutningsprestent ska jag (troligen) få en bärbar dator så jag och pappa har kollat omkring lite på olika hemsidor och affärer. Vi kollade först på sånna här Mini-PC'n och jag blev helt såld på en Acer Aspire One i rosa, SÅ SÖT! Men sedan visade det ju sig att man inte kan stoppa in någon cd-skiva i sånna här Mini-PCs så att skaffa sig en sån är ganska meningslöst eftersom jag är ett The Sims freak.

Så pappa och jag gick vidare med att kolla på laptops och vi hittade en som var bra men.. den var ruskigt ful.. Så jag vet inte riktigt. Antingen kan jag ta en Mini-PC som jag kan surfa på och ta med mig överallt eller en laptop som jag kan surfa & spela Sims på. Hjälp?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0