090622

Idag har det inte hänt så mycket. Klev upp halv fyra och upptäckte att det ösregnade, att katterna var ute i kattgården OCH att tvätten hängde ute.. Lyckat.. Så det var bara att hoppa upp ur sängen, väcka Jenny som blev lika överraskad som mig då klockan var halv fyra och inte halv tolv och hämta tvätten och katterna.

Resten av dagen tillbringade jag framför Top Model och min nya dator. Jag har spelat så mycket Sims så att jag har blivit lite less på det, så jag bestämde mig för att installera ett gammalt Harry P spel. Gud vad roligt jag hade det! Harry Potter och Hemligheternas Kammare måste nog vara ett av mina favorit pc-spel. Så gulligt! Visst gubbarna ser nästan ut som fyrkanter men de är as charmiga! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0