Harry Potter och Halvblodsprinsen

Idag (eller tjaa.. igår..) var familjen på fin resturang och lite senare på bio - Harry Potter och Halvblodsprinsen. Den var skit bra! Bättre än jag hade förväntat mig. Jag är bara så glad att de tog med en massa små saker som faktiskt är med i boken som de annars brukar ta bort i de andra filmerna. Älskar scenen då Harry har tagit Felix och är lite små hög, så jäkla söt! "Harry..!" "Sir..!" xD Men jag tycker att de skulle ha tagit med striden på slutet, det förstörde ganska mycket. Men annars så tycker i alla fall jag att det var nästan den bästa av alla Harry P filmer, Den Vises Sten och Hemligheternas Kammare kan man inte jämnföra med för de är originalen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0