Sjuuuukling

Hejsan allihopa! Hur har ni det? Själv är det prima om man bortser från att jag är sjuk. Inge kul. Det började igår då jag mådde illa och senare på kvällen så började jag kräkas.. Tänkte försöka gå idag men det slutade med att jag spydde imorse också så det var bara att hoppa tillbaka i sängen och drömma om bättre tider. Hoppas att jag mår bättre tills imorgon för att då är det ju EOS och jag skulle gärna vilja vara med där.. men är jag sjuk så går det ju inte..


Såhär såg jag ut förra veckan på EOSen då jag försökte spela trummor, jag tror jag behöver klippa mig oO

Kommentarer
Postat av: Max

Krya på dig.

Du behöver int klippa dig du e ju så fin nu

2009-12-08 @ 23:00:17
URL: http://Www.Myspace.com/runningwithchainsaws

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0