091218

Today så har det varit en ganska lugn dag på skolan.. På svenskan gjorde vi typ ingenting, fick hål på datakunskapen, på klassrådet fikade vi och vi hade ingen matte. Soft!

Men vill ni veta en sak? Ni minns väl den där novellen som jag skrev på svenskan, jag fick MVG+ på den. MVG+!! Hon hade skrivit en liten kommentar längst ner där det stod Poetiskt, målande, jättebra beskrivet och på den delen där jag hade beskrivit familjen så skrev hon strålande! Jag blev jätteglad för jag hade verkligen kämpat med den. Men det roligaste var att hon bad om att få använda sig av den, typ som exempel skulle jag tro, iih! Och så så tyckte hon att jag skulle ställa upp i novelltävlingar. Hon är så söt vår Madde :)

Efter skolan så stack jag och Jenny och julhandlade. Hittade lite julklappar men vi ska gå på Birsta på lördag också så då lär vi ju hitta lite mer. Jag hittade även något som jag ska ha på julafton på BikBok, en blå tight klänning med paljetter på axlarna. Jag hittade den först på någon blogg och jag blev helt kär, och nu är den min! :D


Även att det redan har kommit katthår på den xD


Kommentarer
Postat av: Anna

Hallo, Anna,



Did you change your email address?

What is your new address?



Lots of love from

Brigitte und Gunter

2009-12-19 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0