Merry Christmas!!

Hoppas ni alla har haft en fin jul med mycke gröt och klappar! Själv har jag haft en av de bästa jularna på länge, snacka om julkänsla jag hade! Firade med familjen, farmor och faster från huvudstaden och vi hade det mysigt. Jag fick en massa fina presenter, bla The Sims 3 (love it!), Harry Potter 6, kläder, Hello Kitty-väckarklocka med mera, med mera.

Vad har ni fått i julklapp? :)



Har inte orkat varit särskilt aktiv i bloggen på ett tag nu pga julen och jag tror inte att det kommer bli någon större ändring på det innan nyår. Så ni får ha det så bra, ta hand om er! :)

Kommentarer
Postat av: Amis

Hej,

Fin blogg =)

Vill du vara med och tävla om 4 läckra ögonskuggor från MAC?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen avgörs på fredag.

God fortsättning!

2009-12-30 @ 18:29:30
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0