Jag återuppstår! Typ..

Hej allihopa! Fem dagar nu utan ett ord jag vet, men jag ber inte om ursäkt. Jag har verkligen varit jätte sjuk, från måndagkväll tills nu. Eller tjao.. jag kan väl inte påstå att jag är på topp just nu men jag tänker försöka gå till skolan imorgon iallafall, missar så mycket (mer) annars.

Det är skönt att det är film första timmen imorgon på tyskan, bra att börja med något som inte är så ansträngande! Sedan måste jag dock ta reda på vilka prov det är som vi ska ha den här veckan, plus de prov som jag missade förra veckan som Historian och Svenskan. Omg..

Men vet ni vad som händer veckan efter dennna som kommer? JULLOV!! Eller tjao.. efter tisdagen, men iallafall! Jag är så pepp, på lov, inte jul. Har ingen större julkänsla än, men den kommer väl senare då det kommer mer snö, om det kommer mer snö vill säga. Kom även på att jag inte har köpt några julklappar alls än! Omg.. det måste jag fixa nu i veckan/helgen.

Aja nu ska jag sova. Ha det så bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0