You and me could write a bad romance

Sitter här och lyssnar på Lady Gagas nya album medan jag tjockar i mig kakorna jag köpte av Stina för ett litet tag sedan. Gagas nya album är riktigt bra iallafall! Satt och funderade på vilka som var mina favoritlåtar men kom sedan på att jag verkligen gillade alla! Precis som med Tokio Hotel, jag kan inte säga en favoritlåt eftersom jag tycker om alla lika mycket på olika sätt.

Anyway.. Här är videon till Bad Romance, love and enjoy it!


Jag bara rådiggar dansen! :D

Kommentarer
Postat av: annzo

anna, så sant som att vi har samma namn så ska jag fota som en tok;) hoppas bara att det inte är nån londontattare som snor min kamera eller nåt, det är det enda som kan komma i vägen!!

2009-12-09 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0