2 Advent - Ett UFO gör entré

Hoppas att alla har en mysig andra advent, för det har inte jag precis..

Känner att jag är i ett akutbehov av att duscha och att plugga. Av någon okänd anledning så pluggade jag inget igår som jag hade planerat så nu har jag dubbelt så mycket att göra! stön.. Tror att jag ska börja med att skriva mina uppgifter till Ett UFO gör entré av Jonas Gardell, boken som vi läste i skolan i början av terminen. Jag vet inte om jag skrivit om den tidigare eller inte men vi hade prov på den för jättelänge sedan och jag hade inte hunnit läsa ut den då. Jag gjorde provet iallafall och fick G+. Lärarn såg att jag kunde ha fått mycket högre betyg ifall jag faktiskt hade läst ut den så hon var jätte snäll och lät mig göra om provet. Problemet är dock att jag fick provet bara nu för ett tag sedan och det har gått för lång tid så jag har glömt det mesta.. wo-ho.. Men jag hoppas på det bästa!


Shitbra bok iallafall, funderar på att önska mig den i födelsedagspresent ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0