Middag på McDonalds

Today var det Birsta som gällde! Skulle kolla på några sista julklappar och kläder till oss, alltså jag och Jenny. Jenny hittade väl kläder men jag hittade ingenting.. Så fail. Eller jag hittade en blå tröja med matchande mössa på Monki men det skulle skulle sluta på 600kr och det ville inte mamma & pappa betala för de hade redan köpt en massa julklappar till mig (vad kan det vara?). Så ifall jag ville ha tröjan ändå så skulle jag vara tvungen att betala med 500-lappen från farmor.. och det vill jag inte för jag funderar på att spara pengar till en 5000-mobil.

Haha! Dagens tabbe är självklart jag! Hela familjen satt och åt middag på McDonalds och jag ville vara lite snäll och dela med mig av min enorma muffin. Pappa missförstog mig och trodde att jag inte orkade mer och fick då damp och sa åt mig att äta upp den nu när väl jag skulle ha en! Jag skulle börja låtsas gråta men sedan när vi alla började att skratta åt det lilla missförståndet så kunde jag inte sluta gråta! Hahaha! Det slutade med att hela familjen satt och grät inne på McDonalds! Hahaha! xD



Jag och syster inne på VILA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0