If you could be anywhere, where would it be?

Härliga tider, härliga tider! Shoppat massa kläder och hjälpt till på Kuben till Barn Teaterfestivalen som är till helgen. Som sagt härliga tider, härliga tider! Det är så roligt att vara på Kuben och vara med alla teatermänniskor. Man känner sig alltid så välkommen trots att man kanske inte är på topp. Härligare människor får man leta efter helt enkelt! :)

Nu sitter jag här och orkar inte ta mig till sängen. Dryyygt! Men i och med det har jag snokat omkring lite och hittat lite Tom Felton-musik! Ni vet han som spelar Malfoy i Harry Potter-filmerna. Han är ganska bra faktiskt, vet dock inte riktigt ifall det är min stil precis men mysigt låter det :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0