Softly smiling

Sista kvällen på lovet. Ho-ho! Känner mig inte precis utvilad och allt kommer att bli precis som innan lovet.. Helt sjukt ifall man tänker på det. Men jag ska göra så gott jag kan, det är egentligen det enda jag kan göra. Ser inte precis fram emot det. Anyway..

Imorgon efter skolan ska jag möta Noras och Thomas barnteatergrupp som jag ska småhjälpa till i. Ska bli skit skoj! Vet inte precis vad det  är meningen att jag ska göra men nått bra lär det ju bli. Pjäsen som de ska spela upp i helgen på Barn Teaterfestivalen är sååå söt! eller i alla fall det som Nora berättade om, skriver kanske mer om den sen :) Jag blev sjuk...

Deeply, deeply falling inside of the dream that I only started to forget
I am, now,
les misérables
You who I loved too much are on the other side of the wall
Softly smiling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0