Klassfoto och moppekrasch

Idag är det ingen vanlig dag för idag tog vi klassfoto.

Morgonen började lika alla andra förutom att jag fick skjuts av mamma till skolan eftersom hon ändå så skulle skjutsa syster till sin skola eftersom hon skulle åka med skolan till Norge. Konstig mening jag vet men jag pratar med Marcus samtidigt som jag skriver så detta kan sluta hur som helst.
Väl inne på skolan kände jag mig lite skabb i min Bill-hoodie (som jag annars älskar över allt annat i denna värld) och helt osminkade ansikte när alla andra sprang omkring i modekläder och översminkade dock ansikten. jaja. Jag tog och fixade till mig senare när jag fick hål på tyskan för första gången på 4 år. Om jag får säga det själv blev jag riktigt söt i mina pippilotter ^^*

Efter lunchen gick jag, Rebecka och Lilly till omklädningsrummet och jag plattade Rebeckas hår. Jag gillar hennes hår så grymt mycket! Älskar rött hår! Fick även veta att hon hade mens just nu vilket betyder att jag inom 2 dagar också kommer att få det, OMG! Haha! Kanske lite för mycket information xD

Klassfoto. Fixat posen och kände mig självsäker nog att ta plats. Joorå det gick bra, tror att jag inte kommer att se helt cp ut i år. Men senare på enskilda kort... Ojojoj! jag såg helt fel ut. Såg helt elak ut eller någonting. Inte alls som jag såg ut i spegeln, men hur ofta händer det att man gör det? Sedan missade man ju så klart bussen hem.

Efter skolan var det bestämt att jag, Lilly, Linnéa och Moa skulle åka moppe. Så direkt efter att mamma hade skjutsat hem mig fikade jag och stack sedan till Lilly. Väl hemma hos Lilly fastnade vi med ett Buzz spel och spelade där ett tag. Det var kul! Jag kom tvåa! Ich war sehr gut.
Sedan var det ut, Ut, UT! Jag körde min moppe, Lilly skjutsade Moa eftersom det var nå fel på hennes moppe och Linnéa körde sin Klass-2. Körde ner för Lillys backe utam problem, allt var frid och fröjd. Ut på den stora vägen utam problem. Fåglarna kvittrade och vinden susade i öronen. Vänta.. Vart är Linnéa?
Efter ca 30 meter på den stora vägen brakade Linnéas moppe ihop och vi fick den inte att gå, om ni frågar mig så tror jag inte att den går än. Efter många försök drog vi upp moppen hem till Lilly igen och väntade tills Linnéas pappa skulle komma och laga den. Men han lyckades inte. Men vi åskådare blev iaf bjudna på kaka och saft av Lillys fina mamma medan vi blev ihjälgasade.

Klockan 18.oo åkte jag hem. Åt kykling. Gott. Fick främmande, mysig typ det där <3
aja,. P3@C3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0