Shop until' your feets bleed

Var på stan med mamma idag och köpte ett par jeans. Jag hatar att prova jeans.. varför? För att jag är konstigt tjock och får inte på mig alla sorters jeans. Bläh! Men nu så hittade jag faktiskt ett par jag som jag gillade något sådär. Ska ha på mig dem på måndag. Efter att mamma och jag köpt jeansen gick vi till Gina eftersom jag hade hittat en klänning där förut som jag jättegärna ville ha men när jag väl prövat den.. näää. Den var inte så snygg på. Jag och mamma hittade en annan klänning med, en skinklänning, som jag blev kär i! Men den passade inte. Ifall jag hade en storlek var denför liten och ifall jag tog en storlek större blev den för stor.. Men men.. jag fick ett par jeans iaf :)

Senare på kvällen kollade jag och syster Jenny på hennes Avenged Secenfold live-DVD. Fick flera flashbacks då vi såg dem i Norge. Oh, de är SÅ braa! >:D


Kommentarer
Postat av: jag, :)

Hej! Såg att du inte känner dig bra i skolan. Vill bara säga att du är cool! Våga le, våga var dig själv, för jag tycker du är grym! Jag går på samma skola så jag vet vem du är, STÅ PÅ DIG GRYMMIS!

2008-10-10 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0